Beyond Berders Angelina Jolie Film

33467-89


Angelina Jolie som FN-
medarbetare i Afrika
Amerikanskan Sarah Jordan är gift med en välbärgad engelsman och arbetar för FN. Hon bestämmer sig för att göra något mer meningsfullt i sitt liv och reser till ett flyktingläger med i Afrika som står inför en svältkatastrof. Där träffar hon den hängivne läkaren Nick Callahan som vigt sitt liv åt att rädda människors liv på katastrofplatser på olika delar i världen. Deras möte förändrar hennes liv för evigt. Sarah Jordan spelas av Angelina Jolie och Nick Callahan av Clive Owen.



Helt underbar film som får en att inse hur bra man har det som bor i sverige.
Angeline Jolie gör en fantastisk insats som fn medarbetare i dom olika Länderna hon besöker
På kuppen blir hon kär i en medarbetare och man får följa deras trotsiga kärleks kamp.
När man ser filmen förstr man varför Angelina har ett så oerhört stort hjärta
antar att hon fick sig en tankeställare efter filmen och adopterade sina underbart söta barn

Tack för att denna filmen  Helt underbar Film som Jag hoppas andra tar till sig utav :)



Jag själv har Ända sen jag varit liten velat ha ett adopterat Barn från zimbawe Ett väldigt fattifgt ställe
det skulle stärka mig som person
att man kan Hjölpa ett barn från denna sjuka värld.
men då är det adra som anser att det är fel  att adoptera pga av att kan man själv få barn varför ska man "köpa " ett Barn
Men på det sätet ser jag Inte
Utan jag ser att jag hjälper att barn  ifrån döden till ett värdigt liv full med kärlek och skratt
Och givetvis skulel jag älska det barnet lika mycket som Mina egna födda barn
för detta barn skulle vara mitt eget ett barn jag skulle ge mig all min kärlek som jag redan gör till mina egna två Barn :)


önskar att det fanns fler med stora Hjärtan som Bla Angelina Jolie som adopterar Barn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback