Dom behöver Våran Hjälp

33467-95

Julen kommer med stormsteg
Ett tid på året där människor spenderar stora summor på julklappr mat mm
men  varför bara tänka på sig själv ?
Varför inte hjölpa andra under denna tidpunkt på året
Finns hur många som helst som svälter /där ute
men med våran hjälp man dom få ett bättre Liv

Varför inte bara ta och skänka 100 kr till röda korset eller liknande

Mina barn Inklusive jag skänker pengar till Röda korset Kupan / second hand butiken där vi bor
samt lämnar In kläder saker baby artiklar filtar som sedan körs ut med stora busslass
till världens alla hörn och knater där det finns Män kvinnor barn bebisar som verkligen behöver dessa saker för att kunna överleva

jag hoppas och önskar att det finns fler vänliga själar där ute som ger en extra tanke till andra
människor världen över som verkligen behöver Våran hjälp
att bara tänka och inte göra åt hjälper ingen

skänk pengar Kläder mm till Världens behövande barn :)


 God Jul   ska Gälla alla inte bara en liten del av hela världen
Alla är lika mycket värda och alla borde kuna ha dom rättigheterna såsom mat vatten ett varmt täcke om natten en förälder som finns där för en.

Inte vill vi se svältande döda människor barn på tv Utan vi väl kunna Hjälpa alla dessa fattiga
dödsdömda Människor ?

Många människor är väldigt ego i sina tankar handlingar och tänker enbart på sig själva hur dom har det hur dom lever hur dom ska göra för att få det så pass bra utan att inte ens skänka en tanke till andra   som har det så bedrävligt att tårar rinner då jag ser hur andra har det.

På onsdag ska hela min familj in till stan och skänka pengar Lämna in kläder filtar Nappflaskor mm som kommer köras ut till fattiga världen över

Detta ger mig en sinnes ro för stunden jag vet att man inte kan hjölpa alla
men en droppe i havet är bättre än inget alls :)



                             Alla lika alla Olika




33467-19


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback