Elin Liljero Chefredaktör


Denna fantastiska tjej ELIN LILJERO som är chefredaktör För nya Tidnigen vimmel
har Mitt öga fasnat för en tjej med egen stil otroligt snygga kläder med ögonfallande detaljer :)

Älskar tidningen med By the way :)




Elin Liljros Månadens Måste


Motto : Orealist Javisst !!


Köp : Drömlägenhet i SOFO mitt bland second hand butiker bohemfik och liveklubbar Nu är jag hel


Ipod Favoriter : The strokes Juicebox Ane brun Feat Tobias fröberg     Love and Misery

Robyn Eclipse Och sufjan stevans chicago.


Uppror : Tog tag i min lyxkänsla och unnade mig skumbad (mycket skum ) Lyxmiddagar och ja tom kläder på lyx second hand .


Upptäckt : choklad Plus chili = starkt men Gott







                                             33467-80



Go Elin Du rockkar :)


Kommentarer
Postat av: angelo

hejsan!
d e du som e bambi$ på tradera vah?
men bara så du vet så ska jag vinna det guldiga linnet från gina tricot. HAHAHAHAH..

2006-01-09 @ 13:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback