In My face

                          33467-151

Detta är min Dagliga dos utav Ansiktsprodukter (förutom rengöringen)

Att använda Rätt produkter är A och O för en fin Hy.

* Christian Dior Energy -Move. En väldigt dyr produkt men oerhört bra med lite lyster i.

*Vitamin E moistrure cream från Body shop Helt underbar dagkräm (använder mig utav deras rengöringsprodukter i samma serie (helt underbara )

* Vichy MYOKINE Ny produkt som bla säljs på apoteket super bra och doftar bra.

*Vichy Novadiol Nuit Natt kräm håller vad den lovar

Sist men inte minst

Min Älskade ansikts Olja Från Daniel Jouvance  Heter Oleo serum
En återuppbyggande och närande olja som använd under dagkrämen /nattkrämen

Älskar den :)


Håll till Goda Mina smink produkter kommer senare ikväll :)


Ska Natta Lilla Loppan först :)


Vad Använder ni själva..?


Kommentarer
Postat av: lena

smart idée ! ska själv göra en "in my face" imorgon :)

Postat av: Vintage*Jessica

Lena: hihiihihih kul :) att jag inspererar Nån ler ska visa mina rengöringsprodukter imorgon tänkte jag.
sen ikväll kanske smink kommer ler :)

2006-04-10 @ 20:13:09
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: johanna

jag vill ha de
hur mycket kostar de??

2006-04-13 @ 18:28:24
Postat av: Monica

Hallå, vaaar köper du Daniel Jouvance produkter? Jag letar som en galning efter ev postorder men hittar ingenstans man kan beställa hans produkter.
Hälsn Monica

2008-05-10 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback