Kärlek strömmar genom Min kropp

I morgon är det bara min och Älsklingens dag bara vi två .. Älskar dig mest av allt Jimmy
You are to die for :)
Ska få mango scruben bronzing puder och rosa roser :) sen kanske man får nå snygga under kläder och leggings ler :)

Hoppas att vi får skinnade sol då vi ska in på stan och mysa
Hoppas på go fika på uh med :)

You and i to the day we die Jimmy

Min Lilla loppa somna nyss i min famn :) så underbart härligt att Ligga i soffan och känna hennes varma kropp och hennes hjärta *kärlek*

Imorgon blir det en tidigare dag för kenny eftersom att dom har frukt dag frukt och grönt :)

Längtar tills imorgon jiiiiiihooooo :)



Top Modells och egen Gjord skagenröra Baugette Kan det bli bättre

Med Långmassage efter med nya olivmassage olja och Tända ljus det kallar Jag Lyx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback