Ögonfransförlängning ???

                     33467-146

Nån som Hunnit med att Testa den Nya trenden att förlänga sina Ögonfransar ? permanent med lim..?
På salong eller kanske hemma ?

Jag e så djäkla sugen men tyvärr finns det ej nån salong där jag bor som utför detta
så jag funderar på att Man kanske skulle kuna beställa hem ett kit med lim och hår pincett har man ju hemma kanske lite pillrigt men skulle vara Kul att Testa man får ta hjälp av en vän :)


Nån som prövat salong eller hemma..?

Vill Förstärka mina Bambi ögon med längre Fransar ser ju för fräscht ut eller vad Tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Citrin

Jag har inte provat, men träffade för ett tag sedan en tjej som hade gjort det. Det såg riktigt snyggt ut! Dock gillar jag maskara-looken bättre hehe. Men smaken är som baken...

Postat av: johanna

Sitter de verkligen kvar längre än tre timmar? Du skriver intressant, men det är både jobbigt och svårt att läsa eftersom du snålar med kommatecken och punkter..

2006-04-09 @ 15:25:32
URL: http://johannanordqvist.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Citrin : Åhh vart hade hon gjort det ? salong eller hemma mån tro ? :) Jag vill ha långa nu :) ser sååå snyggt ut :)

Johanna: Tack för din kommentar sorry men thats me har alltid skrivit så och snålat mig :/. Hoppas att det funkar för dig ändå att återkomam och Läsa på bloggen !!!

Mvh Jessica

2006-04-09 @ 15:43:52
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Cassie

Ja, snyggt är det ju .. Men sen är ju frågan om resultatet blir lika great om man gör det själv ..

2006-04-09 @ 21:15:48
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Queen Kong

Hej. Jag gör fransförlängning. Håller upp till två månader, om man tar hand om dom på rätt sätt. URLÄCKERT!!!
Bor du i Sthlm så är det bara att hör av dig... andra med förståss.

Kram Linda 070-4263439

2006-04-21 @ 15:15:13
Postat av: Queen Kong

Ps. det går inte att göra själv då fransarna klistras en åt gången.
Dock går det att göra på varandra, men rekomenderar att ni ska ha gått en utbildning först. Jag kommer om bara några få veckor att starta upp utbildningar för dom som är intresserade.
Håll utskick för min hemsida queenkong.se

2006-04-21 @ 15:17:56
Postat av: Jenny

Hej! Har nu sett och läst mycket om just ögonfransförlängning, och blev verkligen bara så sugen på att göra det. Tyvärr har det inte kommit till Umeå ännu. Men vill verkligen ha det NU =) Men funderar på att beställa från Efons, frågan är bara om det blir bra om man gör det hemma? ngn som vet?

2006-04-24 @ 15:08:12
Postat av: ögonfransförlängning

Ja jobbar med ögonfransförlängningar i Härnösand Det blir kanon bra ser mycket naturligt ut Jätte skönt när man har semester att inte alltid behöva sätta på mascara men ser ändå sminkad ut .
Anette

2006-04-25 @ 12:51:47
Postat av: Maria

Hej!
Jag gjorde ögonfransförlängning förra torsdagen, blev supernöjd. Det ser verkligen jättesnyggt ut och det är så skönt att se fräsh ut hela tiden, att vakna på morgonen och ha värsta hollywoodlooken! =) Det enda negativa är att jag nog inte tålde limmet riktigt, det har kliat i ögonen en del sen jag fick dem ditsatta, och jag har redan tappat nån frans på det ena ögat så just nu ser det andra ögat mycket tjockare och fylligare ut, men beställde tid för ditsättande av nya nästa vecka, det är gratis de första 10 dagarna. Det är defenetivt värt pengarna i allafall, rekommenderar alla att testa denna nya metod!
Kramar från Motala

2006-06-22 @ 14:42:23
Postat av: ela

Jaja men Gud vi har fattat att ni är nöjda MEN VART FAN KAN MAN GÖRA DET??? Jag bor i stockholm och vill göra det akut...helst salong maila mig om ni vet pleaseeeeee

2006-07-28 @ 19:52:12
Postat av: ebba

25/8
Hej,
Börjar med fransförlängning snart. Så fort salongen
är färdig och nymålad. Hoppas före 1 september.
Gå in på hemsidan. Mycket roligt: tävling-forum-information. www.extension.nu
Kram till alla kortfransiga och korthåriga ;)
Ebba
PS Finns i Stockholm

2006-08-25 @ 18:53:54
URL: http://www.extension.nu
Postat av: Bee

Hej alla nyfikna!!! Jag är utbildad till att förlänga ögonfransar! Har hållit på i 4 mån nu. Om du bor i stockholm eller har vägarna förbi, kontakta mig gärna så fixar jag dina "korta" fransar. Gå gärna in på min hemsida: beeuty.se.
Ring för mer information!!! En jätte trend som har funnits i asien i mer än två år....

2006-08-30 @ 14:51:02
URL: http://www.beeuty.se
Postat av: EmmA

Hej på er alla! vill informera att jag har gått på kurs och är utbildad till att göra ögonfransförlängning, maila mig om ni är intresserade!

/// MVH Emma Nyström Ps! Jag finns i Göteborg

2006-09-11 @ 22:34:15
Postat av: EmmA

Hej på er alla! vill informera att jag har gått på kurs och är utbildad till att göra ögonfransförlängning, maila mig om ni är intresserade!

/// MVH Emma Nyström Ps! Jag finns i Göteborg

2006-09-11 @ 22:35:39
URL: http://[email protected]
Postat av: annika

hej! jag har oxå gått utbildning o finns i helsingborg=) såg att det ejh fanns nån av er som redan skrivit som befann sig i skåne så för alla er skåningar som vill ha långa ögonfransar hör av er
[email protected]
kram på er annika

2006-09-14 @ 00:11:08
Postat av: Cissi

Vill du ha långa och tjocka ögonfransar utan att ens behöva sminka dig?
Då kan vi hjälpa er.
Vi utför elevbehandlingar för endast 350:- kostar egentligen ca 1200:-
Hör av dig om du är intresserad el vill veta mera.
E-mail: [email protected]
(Lägg märke till att det är 2 st understräck i mailen)

MVH//Cecilia

2006-10-31 @ 16:33:49
Postat av: Sylvia

Hej! Jag letar efter någon i Göteborg som kan göra fransförlängning på mig och ev. färga mina ögonbryn. Maila mig på: [email protected]

2006-11-18 @ 22:01:43
Postat av: Felivia

Heej Cissi:) jag skulle jätte gjärna vilja göra ögonfransförlängning men vart har du din salong?
o sen rammlar mina egna fransar bort sen? mvh Felicia

2006-12-14 @ 18:50:31
Postat av: monika

hej!
jag utbildar och lägger ögonfransförlängning och det håller..0737165366

2007-01-25 @ 01:46:17
Postat av: Emelie

Hejsan! Jag är intresserad av kurser i ögonfransförlängning i gbg eller någon annanstans. MVH Emelie

2007-03-04 @ 13:50:28
Postat av: emelie

maila gärna mig om ni vet nåt [email protected]

2007-03-04 @ 13:51:17
Postat av: nahal

Hej!
jag vill göra ögonfransförlängning men jag undrar om mina egna fransar kommer ramla av sen,
och vad händer om man gör det på ett billigt ställer? på vilket sätt kan det bli dåligt?
e d nån som vet?

2007-03-24 @ 23:12:30
Postat av: Marie

Hej!

Jag vill göra en ögonfransförlängning! Så ni som utför dessa i GBG , vänligen hör av er!!
[email protected]

Mvh,
Marie

2007-03-29 @ 11:18:00
Postat av: madlene

HEJ JAG BOR I HELSINGBORG :) JAG UNDRAR BARA OM NÅGON VET VART MAN KAN GÅ OM MAN VILL GÅ EN UTBILDNING TILL FÖRLÄNGNING AV ÖGONFRANSAR ?
..

2007-06-07 @ 00:16:26
Postat av: Anonym


HEJ JAG BOR I HELSINGBORG :) JAG UNDRAR BARA OM NÅGON VET VART MAN KAN GÅ OM MAN VILL GÅ EN UTBILDNING TILL FÖRLÄNGNING AV ÖGONFRANSAR ?
HEJ JAG BOR I HELSINGBORG :) JAG UNDRAR BARA OM NÅGON VET VART MAN KAN GÅ OM MAN VILL GÅ EN UTBILDNING TILL FÖRLÄNGNING AV ÖGONFRANSAR ?
HEJ JAG BOR I HELSINGBORG :) JAG UNDRAR BARA OM NÅGON VET VART MAN KAN GÅ OM MAN VILL GÅ EN UTBILDNING TILL FÖRLÄNGNING AV ÖGONFRANSAR ?
eller om någon i närheten vill göra för ett rimligt pris ? :D
skriv eller adda, [email protected]

2007-06-07 @ 00:17:38
Postat av: emma

jag fick mina ögonfransar förlängda på Salong Qeteshh i göteborg. jag fick en elevbehandling till riktigt bra pris. än så länge är jag nöjd :)
rekommenderar stark till alla som vill prova på

2007-06-29 @ 10:37:15
Postat av: madlene


NÅGON I HELSINGBORG SOM GÖR FÖRLÄNGNING AV ÖGONFRANSAR ? SKRIV TILL MIN MEJL :)

2007-07-01 @ 00:04:26
URL: http://www.nattstad.se/laaady_M
Postat av: madlene


NÅGON I HELSINGBORG SOM GÖR FÖRLÄNGNING AV ÖGONFRANSAR ? SKRIV TILL MIN MEJL :)

2007-07-01 @ 00:04:37
URL: http://www.nattstad.se/laaady_M
Postat av: jenna

hej.. vill gå en ögonfransutbildning i göteborg.min mail är [email protected]

2007-08-21 @ 09:57:56
Postat av: Marie Gustafsson

Hej
Vill göra ögonfransförlängning i Göteborg.Försöker få tag i Emmis 85@ msn .com nån som kan hjälpa mig?
Vad är det för mailadress?
Kram Marie

2007-08-29 @ 16:03:02
Postat av: Solan

Jag gör fransförlängningar, utför även lösnaglar i Acryl eller gel med UV- lampa.
Behöver du tandblekning så utför jag även det.
Annars är jag hembesöksfrisörska inför tex bröllop (bruduppsättning, Brudmakeup mm) med hela stockholm som arbetsplats..
Välkommen!

2007-10-09 @ 14:38:02
URL: http://www.freewebs.com/brollopsplaner
Postat av: Blondi Malmö

Jag gjorde ögonfransförlängning nu i höstas och blev jättenöjd. Vilket ansiktslyft.. och skönt slippa mascaran. Puss o kram!

2007-11-28 @ 20:29:21
URL: http://www.nails.nu
Postat av: Eva från forumet

Till Emma , gjorde dom fölänging även på fransarna under ögonen?

2008-03-13 @ 18:30:08
Postat av: Camilla

Har också sett en tjej som har det och det är toksnyggt! Skulle sj vilja ha det :)

Men samma här vet ingen i närheten av Umeå som gör det?

2009-05-21 @ 18:23:21
Postat av: tina

På Estetic i umeå gör dom fransförlängning iaf :)

2009-06-17 @ 14:43:17
URL: http://metrobloggen.se/zweety
Postat av: Midia

Hej, vill göra ögon fransförlängning och bor i malmö. Om det finns någon som bor i malmö och göra detta hör gärna av dig skriv till min hotmail [email protected]

2009-08-12 @ 01:55:54
Postat av:

Hej!

Jag är instruktör i ögonfransförlängning och arbetar med Lash Perfekt.Jag håller kurser och utför ögonfransförlängningar på kunder.

Välkommen att titta in på hemsidan om du är intresserad. Salongen finns i Billdal, 20 min söder om Göteborg



Elisabeth

2009-10-15 @ 22:09:31
URL: http://www.nailnbeauty.se
Postat av:

Hej!

Jag är instruktör i ögonfransförlängning och arbetar med Lash Perfekt.Jag håller kurser och utför ögonfransförlängningar på kunder.

Välkommen att titta in på hemsidan om du är intresserad. Salongen finns i Billdal, 20 min söder om Göteborg



Elisabeth

2009-10-15 @ 22:11:26
URL: http://www.nailnbeauty.se
Postat av: Frida

Om de är någon som kan göra ögonfransförlängning i Malmö för lite billigare än på kliniker, hör av er till mig på mejl. [email protected]

2009-12-27 @ 22:49:06
Postat av: Lilli

Hej!

Jag varit på en utbildning om ögonfransförlängning och har ett intyg om detta. Jag gör ögonfransförlängning i Enköping och Sala. Mejla mig vid intresse!



[email protected]

2010-02-08 @ 12:27:30
Postat av: Jennifer Make-up artist

Jag jobbar med ögonfransförlängningar i Blekinge =)

2010-07-29 @ 22:23:16
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Fransstylist, Nagelteknolog

Hej.

Jag är utbildad Lash Stylist genom Xtreme Lashes, samma märke som Dani Karlsson & Tyra Sjöstedt får sina fransförlängningar genom och arbetar i Malmö. Snart kommer jag att ha ett KANONerbjudande så håll utkik på min blogg och du kan komma i kontakt med mig genom min blogg!! Xtreme Lashes är världsledande inom fransförlängningar och det största märket i USA! http://www.xtremelashes.com/ Vårt lim är rök & kimmfri, allergitestad och 100% tillverkad i USA inom FDA:s alla regler och garanterad amerikanskt.



http://zargari.blogg.se/

2011-02-02 @ 23:08:38
URL: http://zargari.blogg.se/
Postat av: Fia

Www.Movinails.se,, hon finns i Göteborg

2011-03-10 @ 21:42:09
Postat av: Victoria

Gå en gedigen Fransstylist utbildning där du får en noggrann uppmärksamhet från läraren. Vi har kurser varje dag och tar max två elever åt gången! Individuell studieplan. En av våra målsättningar med kursen är att du får tid att öva. Under dessa intensiva undervisningar utgår vi från dina förutsättningar och lyssnar på dina önskemål.



www.perfectsilklashes.se

2011-11-28 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback