Birdie namm namm

Har du någonsin?
Ätit sushi: To many times
Stått på scen: Född som en teater apa älskar scenen scenen mig :)
Blivit dumpad: Nope bara varit en grymm dumpare :)
Varit ihop med någon som varit otrogen: Otroligt nog icke :)
Klättrat på berg:  JAAAA vilken känsla :)
Sett vita huset: Only on tv

Antingen eller
Kallt eller varmt: Beror på :)
Spets eller satin: Blandad röra
Svart eller rött: Både och tack
Regn eller snö:   Raindropps
Rosor eller tusensköna: Rosor i alla dess färger :)
Vår eller höst: Höst kanske ?
Historia eller vetenskap: inget
Matte eller engelska:  Engelska i mitt hjärta .

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:  Min honey min son Min pappa (love them)
Vet den om det: så klart visar det varje dag.
Gillar någon annan dig just nu: Many
Vad tittar du på hos en man: Helheten armarna ögonen :) (kläderna)

Inom de 48 timmarna
Har du haft ett seriöst samtal:  yes
Kramat någon: tuuuusen kramar minst
Kommit sams med dina föräldrar: inte ens bråkat
Bråkat med en kompis: nope :)

Gillar du att
Ge kramar: ja men att få :)
Ge massage: Mest ta men även ge :)
Gå promenader i regnet: Yeees thats nice

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Alldeles för mycket :)
Svär du för mycket: Yep thats my life
När duschade du senast: i morse. ( ska snabb dusha nu )
Vilken färg är det på dina byxor just nu: no colour naked :)
Vilken färg är dina underkläder: Innan vita med spets
Vilken låt lyssnar du på just nu: Indisk arabisk hip hop soul

Vad var det sista du sa: ska vi ut och gå sen madicken ?
Vad är bredvid dig just nu: Min dotter :)
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn) Gammeldags ned alpacino runt om :)
Vad var det sista du åt: indisk buffe
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min Man Jimmy
Har du en lavalampa: Ja i kennys rum :)
Hur är vädret just nu: grått lagomt varmt :)
Vad gjorde du igår natt: sov myste
Vem pratade du sist med på telefon: Mammi
Vad gör dig glad: sex leka med mina barn shoppa
Vart skulle du vilja du åka
för att shoppa: London La paris
för att festa: dont do that shit
för att ha sommar: Thailand indien :)
Vill du ha barn: Ja fler ( har två )
Vad ska dom heta: Laleh Mio :)


OFF LOADED

Kommentarer
Postat av: camilla

vilken härligt positiv blogg. liten oas i klago-världen. uppfriskande!

Postat av: Anonym

en fråga bara..sitter du naken framför datorn med din dotter bredvid dig?
strange..

2006-08-26 @ 12:40:37
Postat av: Vintage* Jessica

Pillan : hahahhaha skrattar Tack för den varmt väkkommen åter :)))))


anonym Nää handuk :)
nakenhet är inget strange vi alla föddes naken eller du kanske hade kläder ?

2006-08-26 @ 13:36:08
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback