Boliva .. in the place to be puff puff pass ...


Ville inte alls kliva upp ur min sköna säng
älsklingens famn runt hela mig
varm skönt och så mysigt.. allt slutar existera

Men tyvärr sista arbets dagen för veckan
jobbade tom in lunchen och hämta paket till jobbet med vicktoria
sen störta vi med bilen till höstarna mata dom med mina morötter jag skulle ha ätit på  jobbet
hahahha
nöjda glada hästar anyway ..

spillde ut en get off spray på jobbet
sen en sprite zero ... suck ;)

Har vart ute cyklat med mina Älskade barn och gjort Pannkakor med fruktsallad till dom med :)
snart blir det bollibompa
sen ska jag kenny lira x-box wiiiie :)


                                       33467-1383




Köpte salvia rökelser + små söta nyckelpigor i dag med :)
salvia är toppen att rena huset med
tar bort alla onda andar ;)


33467-138233467-1381




Ledig från arbetet i morgon med !!!!!!
sovmorgon kan man ju bara drömma om :)


Kärlek övervinner allt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback