Du är min stjärna lika mycket som jag är din Pierre

33467-1467

Bjuder på en LA gangster pic off me :)  ( taget med mobil kamera )

Billabong keps
munktröja bik bok
bik bok thighta mörka slitna jeans
dyra nike skor i rött som e typ nya och kosta alldeles för mycket :)


33467-1466

Madicko my baby : Rosa rött om vart annat Pop hm  och Hunden :)
Thats my girl :))))

Vet ni i dag på jobbet fick jag vara hundvakt till en samodje hund valp på 11 veckors var chefens kompis hund :)
tror Ni jag lekt eller :)
sen hennes söta son på 8 månader är en favvis råkade dock radera korten på lille lukas :(
bilder på basse kommer
så sött och jaga löv ute med mig hihiihihihi :)










Roligt liv i går fick staketet utanför nerkört runt huset alldeles vid köksfönstret
stulen bil pundare och Min bästa vän PIERRE
slagit sönder stulit bil aggresioner smärta tårar gråt ilska

Fick 3 snut bilar med blå ljus hem till mig  :S
funny life or not

dom vart tagna 2 min i från mig....
satte på handklovar på pierre låste in han i snutbilen
fick några vettiga ord ur han :(
Han skrek jessica lämna mig inte ...
varför får jag alltid se dig där.. eller i häktet med svett tårar anger ?

Låt mig se dig lycklig Jag vet att du ser upp till mig
lyssna på mig pierre
dig vill jag aldrig förlora
du är en vacker stjärna som ska stanna nere på jorden med oss
Älskar dig av hela mitt hjärta
På lunchen fick jag besöka snuten men ingen pierre i häktat
fick bara lämna ett brev
med mina ord som beskriver allt

Jag älskar dig pierre nu då för alltid Du finns i MITT HJÄRTA dont forgett. ALWAYS BABY

FFF FUCKED FOR LIFE



Fruktsallad i kväll Yammie Yammie

Kommentarer
Postat av: mezzie

uscha då... kramar om!

2006-08-15 @ 19:23:51
Postat av: Kalle

Like your style

2006-08-15 @ 22:13:57
Postat av: Vintage* Jessica

mezzie : :)


Kalle Like like :))))'
hahhaha tack då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback