I LOve MY shirt YES baby

33467-1297

Åhh vad Jag älskar Min NYA sailor tröja
guld knappar med ankare på
och vet ni vad ALLA
har frågat vart jag fått tag i den smile :)
Älskade nya bik bok stuprör
Lindex sockar + Nya Pumpsen med rosetter
Long champ väska i svart till wiiiie :)




Bytta från denna bik bok tröja till Min älskade sailor tröja

Dock fick jag ta av den vid lunh och ha linne + Nya Hm brallen jag Ingandla i dag
så fucking <HOT att Jobba

syrran Mötte mig själv i stan fick lite kläder med sooooft :)

Älsklingen hann med 2 svängar till Jobbet Mys :)

HET att arbeta i affär
en Missbrukare kom förbi och skulle ha en herr rid bralla hahhaha i fyllan ojne vonje

NU kommer Brorsan BUS med bmw och jag ska bjuda på fika ge han en present till Bilen



Kärlek Respekt Mamma Jessica ( Vintage Jessica ) Alltid

Kommentarer
Postat av: Alex

snygga kläder på en fin tjej !!!!

2006-08-02 @ 16:47:47
Postat av: Vintage* Jessica

Alex Man tackar :) * Vintage*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback