Radiostyrda flygplan och snabb moped

Alexandra och kenny har vart hemma hos oss till sex åt grillad korv lekte med kaninn+ marsvinet
sen kom hennes pappa som bor i en gammal skola en bit i från
och tog med sig både barnen för att flyga radiostyrt flygplan :)

Fatta hur kul det är då :)
sen skulle dom in till stan hämta en orm
och sen kenny hem :)


Lillebror  ( den minsta 16 år Robin )
Kom förbi med han flyttar ju till Åtvidaberg i mitten av denna månad
har kommit in på en skola :) Nice Robin


Har Kirrat med Mopeden nu så den går nästan 100 med NICE as hell då man ska susa i väg
på diverse saker :)

Madicko nyss nernattad av Älsklingen med :)

Jag ska Rengöra Pingu Bollibompa innan kenny vännen kommer hem :)


Sommaren den bästa som finns :)


Me just love it :)


Kärlek till Min Familj


Ett stort Tack till sandra Gustavsson din bok är på utlån till Min Lilla Mamma förtillfället :)
Den var helt underbart bra Tack för din fina bok kram Jessica

Kommentarer
Postat av: mezzie

jaa o duuu ge mig VAR man kan köpa boken hörre diu ;-D är den bra o handlar om the real life så ÄR de alltid bra..har en bok som heter Inte en ängel o duu har du ikke läst den LÄS DEN usch allså såå bra den är..Pussis

Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie Boklubben en sann historia har den
den är verkligen värd
priset
hur underbar som helst

Nu ska jag Äta gott hörs imorgon Puss vännen sköt om er
och ha det så bra i morgon :)

Är den boken blå ?
med en ängel på framsidan kram Jessica :)

2006-08-03 @ 21:25:47
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback