små söta figurer springer i mitt DS

33467-1462

så här fint vart det med nya vaxduken ifrån indiska
vart även en vit ljuslykta därifrån med :)
Perfekt
mycket lätt att torka av MYCKET NÖJD.


33467-1461

Med posten fick jag Följande paket
ett med min snygga Billabong keps :) LOVE IT har lovat att dela den med älsklingen :)))


sen redken schampoot + hårinpackningen som jag allt ska testa i kväll :))))
Luktar Mumma :)


33467-1460



NYTT DS spel detta kommer bara att vara soooooooo me :)
Tamagoichi corner shop :)
skriver ang det sen då jag får speltillfälle :))))
wiiiiiiie sååå nöjd :) älskar små söta spel :))


33467-145933467-145733467-1456



Bild 1 röda korset 37 kr :) snygg Klänning med knyt till mig :)
cool t.shirt till kenny
och en .... MULBERRY Kikar VÄSKA Fatta lyckan :)Älskar detta :)))))+ halstabletter Apoteket Honung :)


Bild 2  Hm Under kläder till mig + röda mjuksbraller madicko med sammets katt på sidan + en på bakfickan
Hon fick allt välja själv :)


Bild 3 Lång stickad svart Väst till mig
snobben bad bomber+ näsdukar ( madicko valde till henne själv )

Söta läppglans :) i söta tuber
body lotion + en kropps spray Hårfärg som ska kletas på ikväll :)
snygga guld diamantiga örhängen :)
ska allt ha dom på jobbet imorgon :)


Nu blir det Vanilj hjärtan + indiskt the med mamma :)


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: catya

vad söt klänningen med knyt var : )
tror att jag missförståt; köpte du mulberry väskan på röda korset? vilken dröm isåntfall : )

Postat av: Vintage*Jessica

catya : Yeeees 'älskar den lilla knyt klänningen :)
YEEEES jag fann den via Röda korset
för en tia :)))) tror jag det var ler :))))))))
snacka om drömm :)))
Tack kram J

2006-08-14 @ 19:27:29
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

vill ha din mulberry bag!!!!!

2006-08-14 @ 23:34:06
Postat av: Emma

åh vilken fin vax duk..pris??

2006-08-15 @ 00:34:14
URL: http://www.tradera.com/auction/aid_31751827
Postat av: Anonym

Du måste bada i lyx flärd och pengar
lyckliga du

2006-08-15 @ 19:23:32
Postat av: Vintage*Jessica

anonym : det skulle jag med vilja :))))



Emma finns på indiska 279 :- riksdaler




Anonym ..? Mitt liv är en enda stor lyx jag andas lever älskar blir älskad det är lyx för mig
pengar är nåt man bara gör av med :)


Kram J

2006-08-15 @ 19:34:38
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback