spending all my money on Vintage and stuff

33467-1397

Min Goda rostbiff Potatis sallad bricka  med Massa frukter mm som ska förtäras senare ikväll :)



33467-1396

Ankelboots Detta är kärlek vid första ögonkastet det är MINA NYA ankelboots
Vintage off course 50 kr lycka ( här nervikta )




33467-1388

Här i uppvikt historia + turkos filt + greta garbo brillor + söta ankel botts svarta med brodyr
love it 50 kr paret :)

 andra paret närbild :) qute






Bild 1 : tidningar + sökarna filmen på dvd + haj tand örhänge guldfärgat :) REAN :) ur penn

Bild 2 Hm Reflexer barnen  Vantar Madicko + spiderman nyckelring kenny
Guld vatten flaska till mig + knickers i mjukt tunnt bomulls tyg.

Bild 3 Tamagothi till mig kenny den rosa är min :)

Bild 4 Lakan Pokemon kenny

Bild 5 Indiska söta stickade filtar med blommor till v-rummet kropps / massageolja The mugg mig
ljuslyktor till  vardagsrumms bordet :)

bild 6 Halsband Lindex en tia styck :)


Lite smått och gott vart det allt :)
Härligt att spendera en dag på stan med sina Älskade barn :)


Puhhh trött men nu ska jag städa dona


Kenny är leker med alexandra :)


Madicko pysslar på sitt rum  med pärlor :)


       


                                 Vintage is my passion

Älskar Mina nya ankelboots LOVE IT


Kommentarer
Postat av: mezzie

naaaw sicken dunder fiina boots allså =) jaa allt de andra med off course.. dagen varit bra? KRAMIS

2006-08-10 @ 18:20:15
Postat av: Micaela

Vars hittade ankelbootsen? här i Övik? Dom är grymt snygga!

2006-08-10 @ 18:23:24
Postat av: Micaela

Vars hittade du ankelbootsen? Här i övik? Dom är grymt snygga!

2006-08-10 @ 18:24:27
Postat av: Jennifer

GAAAH! Vilka fina grejer du hittar överallt! :D
Exakt sånadär ankelboots jag vill ha, får väl gå och kolla lite på secondhand då.

2006-08-10 @ 18:27:06
Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie : Åhh man tackar me just love them .. ett riktigt fynd :)))))))))
Dagen har varit underbar varmt men ingen sol regn i natt hihiihihi :)

Micaela : Jess hittade dom i övik på second hand :))))

Jennifer :)
hahhahaha skrattar man tackar har ett fyndöga allt :)))
skorna / ankelbootsen är grymt snygga och sköna :)))
nu längtar jag bara efter fler skrattar
kramis Jessica

Postat av: Mira

Fy faraa VILKA FYND !!!!
Du borde utnämnas till Vintage* prinsessan (:

2006-08-10 @ 19:26:59
Postat av: mikaela

GUD VAD FINA BOOTS! grattis!

2006-08-10 @ 23:49:56
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Fröken Björk

Jag är ju lika shoppingtokig som du, men jag har ett problem: var sjutton ska man göra av alla prylar?!?!?!? Hur får du plats? Jag måste göra mig av med saker och kläder minst en gång per år för att inte lägenheten skall förvandlas till en loppis!!!

2006-08-11 @ 15:47:23
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Vintage*Jessica

Mira : Tack älskar skorna hade dom i dag wiiiie :)

Mikaela : Tackar :) roligare med annorlunda ankelboots :)


Fröken björk : Samma problem här men jag löser det lätt Min syster får mina kläder skor väskor smink jag ej använder
rsten till vänner som har barn / syskonens barn :)
annars ryms inget :)
bara mina skor behöver ett eget rum + mina väskor tur man bor stort :)

Kram J

2006-08-11 @ 16:05:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Jocelyn

supersnygga ankelboots! :)

2006-08-13 @ 10:46:03
URL: http://jocelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback