Måndag


Härligt fick en välbehövlig sovmorgon i dag och vakna först vid haöv elva ler :)

Posten kom dock inte med min Vintage väska men med ett energi skärp till Älsklingen .

skotta hela gården i dag så man har det fixxat :)

var Handla massa smaskens tills ikväll då vi ska ha mys tv kväll ikväll med dippade grönsaker choklad och varm choklad med grädde mums.

Hann med en snabb solning i dag med sköönt :)

Hoppas mitt Halsband och Vintage väska kommer i morgon Längta Längta

sen har jag beställt den Blåa Burberry halsduken till lillebror med :)

Längtar till våren då man kan anv'nda alla sina fina skor
hade tänkt att ha benvärmare till med rosa egen gjorde rosetter har köpt en massa siden band mm som man kan ha tillsåå snyggt
och rosetter var ju inne 2006 :)


 Funderar på att ha min oversizade kofta i morgon med guldskärpet som jag bara älskar :)

Helkroppsmassage av Älsklingen med Våran Olivmassage olja och en massa Tända Ljus
det kallar jag Äkta kärlek *älska*


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback