Bikinispan

33467-957

 ( Bikini span bland kändisar ) själv letar jag efter min 70 tals bikini från hm :))) eller nån som har annat sjysst bikini Tips ?

Bild ett Denise : Hm snacka om vältränad kropp trots att ha fött 2 barn :)
Kör den guldiga variaten .. ussh enligt mig  :)



Pink kör en enkel svart Inget Pink där inte :)

Beoncy Kör samma stil lite tråkigt :)

Mena Kör en porrigare variant :)

Jlo nope detta var tantvarning hittade du inget bättre ?

Nicole : söt liten sak :)

Lindsay Cerise men hallå den ser ju ut som den man fick med i solo tidningen jue :)))

Jessica Klart snyggast i  en randig snygg topp med tillhörande trosa i mer brunt :) this looks good :)


Ingen Juciy Bikini På Nån av Kändisarna :)


Undrar Vad Beckham använder för bikini ????

vad Använder du själv för bikini ???










Regnet bara Öser ner här
dags för kanel rosor och The :))))

Kommentarer
Postat av: Käthe

Hur in i har hon fått en sådan mage efter två barn. Operation?

Postat av: Tesan

Jag växlar lite mellan mina bikinis. Har en svart från Scampi, en blå från Björn Borg och en prickig från H&M..! Blir lite roligare så! :)

2006-07-07 @ 09:13:57
URL: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Käthe : ja det kan man ju undra sig ???? hård träning kanske ????

Tesan ; Prickigt sött hm har bra fina billiga saker :)

2006-07-08 @ 20:08:45
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback