Gör mig Lycklig nu gör mig lycklig nu :)

33467-872

Oppps glömde via min Outfit bild i dag :)
Nydushad efter en dag på stranden vid havet vart det sköna leggings Nyköpta från hm
min kjol som lätt som en plätt åker upp och blir en snygg kort klänning
second hand Bälte med gulddetaljer Just LOVE IT
Utsläppt lite lockigt hår :)
PÅ Fötterna kina sammets skor ... såå söta och så sköna man känner sig som en docka :)))

 Madicken badar efter en dag ute :) vid havet :)

skönt att Lägga sig ren och doftar gott :)


33467-871

* Obeskrivlig kärlek förenar oss två du och jag vi mot världen *


NU är det promenix ute i det sköna sommar väder som gäller för mig och hunden :)
han älskar vara ute lufta sig en dag som denna :)
och vem gör inte det ?


Sen vankas det härlig ostbricka :)
och svensk film :)
kan det bli bättre avslut på en underbar dag ???


Imorgon stranden havet ... wiiihooooo :))))))

 /// natti Natti sommar Tutti som Min mamma brukar säga :)

Kommentarer
Postat av: melliz

naaw man känner kääärleken ända hiit juh =) den enda kärleken som finns just den mellan mor o barn.... blir glad av er juh =)) kraaam

Postat av: Anonym

Madicken är verkligen söt, fint namn också!
Jag tycker däremot inte att det är helt smart att lägga ut allt för personliga bilder.. Det finns ju sjuka männsikor och man kan hur lätt som helst ta reda på var du bor osv.
Kanske låter fånigt.. :/

2006-07-02 @ 01:52:02
Postat av: Bohemica

Åh så sött. Både du och madicken är så fina! :) Kram!

2006-07-02 @ 10:41:05
URL: http://bohemica.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Melliz: hihihihihiihiih :) tack tjejen :) min dotter är en stor del av mitt hjärta :))) och hon och jag har ett speciellt förhållande är med varan ofta länge och hon älskar min närhet och är väldigt mammig vill att man ska bära gosa klia mest hela tiden :)))))




Anonym Tack för din omtanke ska ha det i åtanke
Jag hoppas ingen djävlapedofil tar Mina bilder på Min naken fis :)

Kram och tack


Bohemica: wiiiie Tack tjejen :)))

kram J

2006-07-02 @ 11:17:54
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Makeupmaniac

men gud så SÖTA! Hihi hon är ju verkligen är gulletjej, Madicken! Jättefint med kjolen som blev klänning och skärpet! Kram

2006-07-02 @ 22:01:43
URL: http://makeupmaniac.webblogg.se/
Postat av: Askungen

sött sött....

2006-07-03 @ 08:03:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: Vintage*Jessica

Makeupmaniac: hahhaha tack :))))) h smart att använda den som klänning blir som en babydoll då jue :))))))

Askungen : Tackar tackar :)))
välkommen till min blogg :)

2006-07-03 @ 17:30:30
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback