Make me wanna start Bang Bang Banging

33467-1182

Måndag morgon trötta ögon
små trippande fötter små bedjande ögon om välling .. Va är det Redan Morgon suck sova Vad är det `??

Full Ruljans varje morgon och till råga på alt pajsar sig kennys kuk kedja på cykeln.. sug Min Ådriga
Fick jalla i väg till dagiset Hann med Bussen Puhhh

Softa Lyssna på Music på Mobilen på väg till Jobbet.


Dagens Kläder Mina Nya Älskade asos shorts
T-shirt Hm  med chains
sockar med siden rosetter Lindex
Pumps med rosetter Röda korset
Väska / bag second hand






33467-1179


Madicko I röda lackskor :)
Polarn och pyret strump braller
söt vintage  klänning röda korset
Uppsatt hår och TUTTE i färgen lila :) lite omatchande men :)


Strålande sol :)

Underbart på jobbet förutom att ena rutan var Pajad Jesse ( Min chef ) inte glad.

skruvade i hop en hylla
till våra nya Häst produkter som doftar Underbart :)

Ni vet  YRROL =?

När snubbarna ska sätta i hop en stereo men det funkar ju liksom inte att få på den
så kommer susanne reuter in och säger ska  man inte trycka på ON ?
varav ena mannen säger Jo det kan vara så men det behöver inte vara sp  hahhahah
djäkla dårar :) Klockren
Kännde mig som en handy man då jag monterade Hyllan :)



Jobbar ensam med Nina i morgon Pga av att Jesse ska på hästkurs med kussarna ;)

Fan höll på missa Bussen i dag med
fick lubba med mina pumps till bussen med min bag och en stor klädpåse moget
djävla arbets klocka som gick fel... bajs
anyway en gubbe han stanna bussen till mig puuh
Hemma i säkerheten hämta Kenny Boy
gick till Thomas och fixxade hans kedja på cykeln :)


Har Precis avnjutit Potatis / kassler gratäng hela Familjen :)
Duktiga mini kocken Madicko hjälpte mig en hel del :)


Lånade ut  5500:- till en kompis i dag med.
Hoppas få se dom till Jul ;)



Ikväll ska jag Kenny Plocka smultron :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad söt du är

2006-07-24 @ 20:36:03
Postat av: Vintage* Jessica

Emma Jaså ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback