Puck stång

                                                         33467-1270

Vem minns inte den lilla söta Puck stången ?
Bland den billigaste Glassen med.
Och Min Mormors favorit.

Har ett starkt minne som liten vi är i sommar stugan
Mormor och hennes man ska med handla glass på den lokala macken.
( sommar stugen låg på vätö ) Fick  alltid ta färjan över :)

anyway vi åker dit alla i bilen och ska välja glass jag tar den största dyraste Dajm strut
då kommer Harry ( som han då hette )
men duger den inte med en puckstång.... djävla snål judas..

Tur jag fick min dajm strut den dagen
så kunde han väl nöjd sig med sin djäkla puck stång hahhahaha :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vanilj pucken är såå god idag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback