Röda Korset shopping 10 kr barnplagget

                   33467-1109

10 kr barnplagget :)    Hur nice som helst

Hittade denna söta silor Klänning till Madicken :)
såå söööt :)
fan att den inte var i min storlek bara :)))))



Bild ett leksakspåse kenny sötaste bagen ever :) heter tom handy bag
Minns min rosa och turkosa sen jag var liten åhhh vad jag älskade mina bagar redan då :)))


Bild 2 söt kjol mamma jessica + linne ribbat klänning :)


Bild 2 till Madicken + en rosa häst Pyjamas till Enya :)

Mycket nöjd


Inga nya skor hade dom grrrrrr

Kommentarer
Postat av: Johanna

En sån plastväska hade jag när jag var liten, en liten röd sådan :) Undrar om den e på vinden..

Postat av: Vintage* Jessica

Johanna ; ta ner den omgående dom e ju rååå heta nu :)
ska leta efter massa i andra färger med undra bara vart man kan finna alla ?

2006-07-19 @ 21:17:22
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback