Shopping goes like second hand

33467-1113

Ollalallaalallaaa en till Homer till min samling *HAPPY* han står nu på datan och tittar glatt ner på mig :)

söt Ängel björn med siden vingar ska hänga över Madickens säng  " Min ängel "

Hann med en grå stickad tröja  kofta med krage Jc älsklingen
Massa trosor Loppan på Lindex




Bild ett Tre snygga örhängen 30 kr som hittat snygga guld fåglar ( äkta guld )
Pärlor I silver ( äkta )
Guld ( äkta ) med små diamant stenar faaasen vad bra exxakt vad jag behövde :)
fick med den söta asken med spegel :)

Bild 2 tillLoppan spana in den super söta Klänningen :)))


Bild 3 kenny
snygg vindjacka snygg skjorta och coola braller med snygga tryck :)

Yeeees I fucking love second hand..


Hm hade inget mycket snyggt i klädväg :S aja



ska Äta sushi med Älsklingen i morgon och mysa till MAX :)))


Me love my life :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback