Ta mig till havs

33467-863

Mopeden fick arbeta oss till stranden jag kenny :)
Älsklingen var duktig tog cykeln ca 6 km :)

Hel underbart väder har Hunnit hem duschat smörj in kroppen ( viktigt )
handlat till våran ostbricka tills ikväll :)

Hängt upp tvätten ;:) la nyss in en ny :)

kenny är redan ute På nya äventyr med cykeln hem till Alexandra
Han älskar verkigen att vara ute :)

Loppan leker med hans leksaker :)




Bild 1 Älsklingen som nyss badat Hottie hoe :)

Bild 2 kenny bräcker alla i vattnet Han är som en delfin i vattnet :)

Bild 3 2 hundar som kom på besök :))) och lekte :)


Fasen vad jag älskar havet vindarna sanden :)
det är äkta sommar
Älska havet

Läste fika myste och grävde ner varan i sanden bada en massa det är livet :))))




Loppan ska bada skummbad och jag ska dona // Kolla fotbolls Matchen Go ENGLAND

Kommentarer
Postat av: Käthe

Så mysigt det ser ut. :)

Postat av: You know you love me

Hail stranden! har hängt på den hela dagen jag med!

2006-07-01 @ 20:05:20
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

You know you love me: stranden är det bästa nu i sommar :)))
ligga och njuta bygga sandslott fika mums :)


Käthe var det verkligen :)))))

2006-07-01 @ 20:39:34
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback