En liten indiska klänning / Den omtalade svarta Indiska klänningen

33467-767

Var och kikade på denna klänning förra veckan men hann ej handla
sicken tur
Nu fans den på rean och med enbart en storlek som min loppa ska ha :)
Perfekt :)

Den svarta omtalade indiska klänningen med fickor hade dom fått in men vet ni den svarta
var helt slut :(
dock fanns den i turkost (ljus )
ska nog köpa den och färga för det måste man väl kunna ????


33467-766

Second hand fyndade detta ( Lätt märke till star som leker )

Shorts märke hm till mig
Kjol med beige brun spets nertill
T-shirt kenny
Gul gammal t.shirt med söt spets till Loppan
Badtoffler  rmed klack och super sött motviv får knäppa på det  sen :)
Kavatt skor bebis :)
Reflexer Barnvagn eller cykel :)



Och vet ni vad jag handla på Röda korset med :)

Nån som är intresserad utav Bilder ????



(Håller på med grillat i ugnen ) Mums :)


Kommentarer
Postat av: Angel

Vad är d för djur som springer på kläderna?*skratt*

Postat av: Vintage*Jessica

Angel det är min Lilla katt unge star skrattar :)
blir så busig då man kommer hem ;)

2006-06-21 @ 17:24:35
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vanja

Naaahh, vad söt lite kattunge ;D

2006-06-21 @ 22:10:44
URL: http://chubban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback