Its Just a brand new second hand

33467-827

400 kr second hand och detta var vad Jag fick för mina pengar :)

Till Mig själv : Denna snygga väska i skinn med gulddetaljer
Man kan inte få får mycket väskor ( intalar jag  mig själv )

Lila Baby doll linne som jag nog måste sy in :)

svart kjol i slinkig tunnt material och svart spets nertill ( ska göra en baby doll kort klänning med sidenband ) thats hot

Net a porter shorts :) Funkar  väl till leggings ?

Sailor t.shirt i lite over sized modell kanske funkar till shortsen ???


33467-825

Till kenny : spider man Linne
Pokemon grej som låter ( till en pokemon fantast )
Brun lång ärmad tröja med coolt tryck :)


33467-826

Till Madicken : Jeansen och dom röda brallerna till nästa år ev :)
Söt rosa skjorta med hjärt tryck
Klänning med söt spets
Rosa t.shirt med blommor
Brun kofta med blommor hjärtan och Nasse på
sött litet mjukis får
leksak prinsessa i blad :)))


summan av kardemumman priset 400 Ganska oki va ?

Kommentarer
Postat av: sara

gud vad du fyndar! nu blir jag ju jättesugen att åka på erikshjälpen! ;P

Postat av: Gilraen

du gillar verkligen second hand va? :P

2006-06-27 @ 23:14:15
URL: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Jocelyn

Jisses! Väskan är ju supersnygg! Jag vill också secondhandfynda, andra planer idag dock. Attans...:)

2006-06-28 @ 09:22:21
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Sara skrattar det finns ju såååå mycket snyggt skrattar :))))

Gilraen : Yees verkligen har handlat där sen hur länge sen tillbaka som helst säkert sen jag gick i fyran :)))

Jocelyn : Tack 40 kr kosta den och det tycker jag allt att den var värd :)
hehhhehehhe du får säkert tid över att fynda där sen
väskan du hitta för ett tag sen var sjukt snygg ;)

2006-06-28 @ 19:11:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback