Loppis är Poppis

33467-689

.. second hand röda korset och Loppis jag e verkligen svag för sådana saker :)
sprang dit innan jag fick skjuts in till stan
Fynda en snygg skinn väska för en femma
docka Madicken + en liten sovsäck
Docka gosse djur och en burk att ha fika i
Kenny fick Turltles DVD film inplastad och en vanlig vhs film tomtefar och trolltrumman
själv hittade hag en Gammal enya skiva som jag hade tappat bort
är en trogen lyssnare av hennes music
samt barnen bra att ha som natt music :)

 Evil dead dvd  skräckis att Kolla på i kväll
sen svensk dvd ögat med bla Lena endra och samuel fröler.


Jag och kenny har nyss legat ute i solen och ätit mat och fikat
ska ut nu igen han cyklar och har sig ute i sommar vädret :)


Hoppas att alla får en mysig fredag kväll :)))


Här blir det grillat   sushi och ost bricka med korv :)))

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

Hoppas ni har haft en mysig kväll, jag ska helt snart avsluta min, e såå trött! kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback