Lovely Lovely

33467-625

Enya i egen hög personlighet fick följa med Moster Jessica på en ride i stan :)
uppskattades genom att flina skratta sig igenom hela staden :)))))

Varmt som sjutton :)

Hann med att Träffa en kompis från stockholm som var på besök med hennes snart 2 åriga son  som jag fick dra en sväng på stan men han var lite blyg sa han hahahhaha :)

Letade efter strumpbraller till enya på Hm men sjutton att alla skulle vara slutsålda :(
så det vart ett par Baggy Jeans i stället med rosa snörning och en sommar Hatt :)
som ska skydda mot solens alla strålar !!!!!

syrran vägrar som vanligt inte handla second hand hahahha
till skillnad från mig :)



På röda korset fann jag detta
vit plisserad kjol ( Mig )
Röd indian inspererad  klänning  Madicken
Lila mönstrad Klänning Madicken
rosa plysh Klänning Madickens docka :)

 Second Hand Röda kina skor mig Badtoffler att ha hemma då man ska ut med hunden till mig
snyggaste vintage Pumpsen wiiie
Sol klänning i gult Madicken
Tröja Med Kaniner Madicken att sova i
Reebok skor kenny Dagis :))))))))))))

33467-622

Närbild på Mina vintage skor :)



Var snabbt in på Natur apoteket innan vi skulle fika och Köpte med min Älskade Han / fot creme
i mini förpackningar
Perfekt att alltid ha med i väskan :)

33467-621

Doftljus Åhlens Kan ej leva utan
Nya Nicole brillor :)
Diadem Hm
Halsband / armband hm ny inkommet för dagen
Spider man midjeväska till kenny att ha då han ska ha  med sig kulor mm :)

svängde in på djuraffären köpte med mig massa kanin / marsvin mat  och en gris knorr till Balla

I morgon 13.00 Är det Jobb Intervjy som gäller wiiiie

Hoppas på bli bjuden av Älsklingen på smarrig Lunch
Är ju trots allt fredag :)))))


Våra självlysande Ipod Nano fodral anlände i dag ett blått till Älsklingen och ett Rosa For me..



Nu Gäller dush Och Fot Bad :*)


Chiao Bella

Kommentarer
Postat av: Käthe

I morgon ska jag försöka fynda på Myrornas för första gången. Tror inte jag varit där innan. Brukar de ta kort, eller är det kontanter som gäller? Vad brukar t.ex. ett par skor gå på?

Postat av: Vintage* Jessica

Käthe woooow spännande hoppas att du fyndar :)))
dock tar dom ej kort så det är kontanter som gäller :)))
då undrar jag vart du bor ?
jag bor i norrland där har vi billiga second hand priser :)))))

2006-06-08 @ 20:06:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback