silence TOAKONST

33467-754

Nu Tänker jag dela med mig av min toa konst :)
Lägg märke till dom snygga 70 tals tapeterna tssssss (Bohem )
Mitt emot Toaletten en Tavla från en bild på indiska tavla (ramen ) mamma Målat för många herrans år
Ovanför en liten tavla med elefent Indiska.




Bild 1   Gammal Vademecum  Tavla ( inramat vykort )

Bild 2 Min Lilla oas med låtsas träd ( fått i present för länge länge sen )
istället  för att kasta dom fick dom göra sig inne på toaletten Med soutpark tavlan ./ Kollaget jag själv gjort :)

Bild 3 Lasse åberg Tavla med igelkott ( Fått i present )

Bild 4 Mitt Träskåp som är en gåva från min döda gammelmorfar invändigt gömmer sig smycken
ovanpå stenar och en liten BUDDHA  och en trä skulptur (ser ut som en snopp) egen gjord för 2 år sen från stranden :)))

Bild 5 Ovanför Toalettens toa skåp  silverfärgat indiska kista inköpt i umeå på rean för  många år sen
Klocka skål med blommor
små figurer och en liten vatten kanna och diverse saker :)

Det är våran Toalett det Hur ser din ut `??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback