Sweet Dreams vs Ikea

33467-610

Ha Ha Ha så här kan man ju oxå sova då man är trött:)

Vart dock inget Project runaway för min del
kenny skulle bara spela lite och lite till Låter ju som Pappan i alfons han ska ju bara ...

Tar tillfället i akt för en bloggning då sessan sover :)

33467-609
Älsklingen kom hem med en snygg vas som numera står på köksbordet med en bambu i :)
Glittra doftljus och ljus fat som numera är på mitt nattuksbord ( Älskar att somna mysa till levande ljus )
Potpurri som vi strött i trä skålar och lagt lite här och där :*)
Potatis skalare och Glass skopor
Och godis :)

33467-608

Detta lilla underbara spöka fick jag med mig hem från Mamma :)
som hon inhandlade till Madicko  då dom var på ikea
så nu har både kenny och Madicken en alldeles  egen nattlamps spöke :)

syrran ringde nyss och frågade om ma skulle in till stan så nu kanske man får ta sig tid för det och Gosa med lilla Loppan Enya :) Inte helt fel :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback