Tankar som sänds


Tio djävla ruttna år för att ha avsiktligt dödat bragt en liten kille på livet pga av psykiskt sjuka föräldrar
Om man ens kan näma dom vid det namnet Föräldrar ?
Hur kan man vilja ett barn så pass illa ?
Varför ?

Hur många tankar vi än sänder dig bobby kommer vi aldrig få dig levande på jorden
se dig skratta
se dig cykla
växa
vara ett älskat barn
Plötsligt bara borta

Mina tankar sänds till dig varje kväll
du finns i mångas tankar / människor liv
I mina ögon var du en kämpe
Önskar att nån kunde ha räddat dig i tid
varför fick du aldrig den hjälpen du behövde ?
varför var det ingen som såg bobbys Tårar
hans föräldrar svek
och samhället sviker dig oss alla genom att inte Låsa in dom för gott och kasta Nyckeln.

Du är och kommer förbli en stor stjärna på Himmlen
som jag på kvällarna tittar upp
lyser så starkt

Du är en stjärna Bobby och ditt liv kommer aldrig att släckas där uppe

Rip Bobby .

Kommentarer
Postat av: melliz

jaa håller med fullt ut. Läste det förut o man blev helt paff,för betyder inte hans liv mer?! blir så arg o ledsen att jaa,tårarna bara rann när jag läste om det.. gjorde så ont i mig allså.. man undrar juh var sveriges rättsväsende är på väg. och håller med om att de ska INTE få kallas föräldrar såna sjuka,extremt sjuka människor som ens kan tänka tanken o göra så mot sitt barn,och sen göra det till råga på allt! usch,usch säger jag..blir grinfärdig bara av att tänka på det! och även rädd för det FINNS såna människor i sverige som gör så mot sina barn. *tårar* men som tur är finns det även de som gör ALLT för sina barn o inte har såna sjuka saker i tankarna eller gör. *kramar om*

Postat av: Vintage* Jessica

Melliz Tydligen får man värre straff för ett väpnat rån ???!!!???
Synd att ingen lkunde ingripa tidigare
så kanske hans liv hade gått att Rädda :(
Jag önskar att alla kunde ge sina barn den kärleken ett barn behöver för att kunna leva ett normalt liv !!!!
10 år är ju en fjärt i rymden vad händer sen skaffar ett till barn ?

sjuk värld :(

2006-06-09 @ 22:25:25
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback