This is me This Day

33467-722

Temat Måste ju Nästan vara softish :)


Mina Nya Kilklackar som fyndades via röda korset för ynkliga 10kr
Mina Bik Bok Rosa frotte brallor
Vit längre tröja

Greta Garbo Brillorna PÅ 



Imorgn ska Barnen Dagis men först så ska kenny till Tandläkaren :)


sen ska jag Storhandla inne i stan :)
Blir ev grillning med egen gjord potatis sallad med rödlök och vindruvor och Äpple i med grillad flintastek och Go sallad :)
självklart är jag själv kocken :)
ska Även bjuda Min chaffis på Mat i stan :)

Lilla Loppan har somnat kenny leker
vi ska lira memory nu :)
sen rengöra till Kaninen och Marsvinet.


20.00 På femman Outsiders dagens avsnitt tvångstankar !!!!!!


ska Plocka och dona bland lite kläder :)


Kärlek Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback