Fryser- Myskväll

33467-198

Onsdagens och Dagens Lunch beståd av Ungsrostade Grönsaker med keso Mums :)
En Favvo hos mig men älsklingen tycker så där :)
men Å andra sidan allt kan man ju bara inte Gilla :)

Lill Loppan vart ledsen idag På Dagiset då vi Lämnade henne :( Min lilla Loppa

Dagen ha jag spenderat genom storstädning rengjort toaletten dammsugit med nya dammsugaren Älsklingen kom hem med i går och skurat så nu doftar det Härligt vårlikt :)


Fick hem spiderman tröjan TIll Hunden Balla med :)
och Min Älskade baby clean parfym Me like it :)

Fryser käner mig sjuk så Älsklingen ska göra tomtegröt till hela Familjen :) sen blir det olivolje massage :)
Mys tv kväll med gott innehåll :)


Igår kom Capen men den kan man ju inte använda i detta snöoväder :(

Här kommer en bild Ps är sjuk och har mysbraller under inte så snyggt hahahha





   Har inte hunnit med att Blogga i dag men kommer åter i morgon med nya krafter :)
Hoppas vi på :)


FREDAG I morgon :)

PÅ lördag blir det sagostund /sångstund på Biblioteket sen fika på Uh Nice kanske shoppar man med sig nåt hem oxå hahaha ovanligt.


 Tace care ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback