Italiana Andrea Bucceli ...

33467-208

Köpte detta söta Påslakan sett till Min dotter Älskar elefanter sen vart det ett marinblått skärp med guld detaljer :)

Hittade ett keramik Ägg och en Påsk Höna till Min morbror som fyller 40 år i morgon :)

Så idag har Min Mormor från stockholm kommit wiiiie :)

Var med brorsan PÅ italiano och åt en tsökt Lunch som bestod av Potatisgratäng inbakad fläskfile med senaps och vitlöks sås mums och färsk Bröd (italienskt) det hela avrundades med en kaffe :)

Fick min efterlängtade Andrea Bucceli Skiva och kenny fick sin shreek 2 och jag fick Pistvakt :)

Tack Brorsan :) Du förgyllde min dag   ( sen pissa jag på pälsen ) hahahhahahha
fatta vad jag garvat i dag :)

Motionera till sjukhuset i dag med fatta vilket härligt våååår väder med värsta solen Hade bara min Gina trico Kofta och en hämt kaffe i handen mums :)
Att man kan ha en brorsa som tänker samma lika som en själv helt otroligt :)

Har haft en underbar dag :)


Loppan Madicken Duschar / Badar sen ska vi till Min Kompis Therese och hennes Dotter Amanda och leka / Dricka kaffe snacka skit hahahhaha Typ sy jynta :)
Alltid lika kul att spendera tid med Therese och hennes dotter sen skulle hennes Gubbe kolla hockeyn inge kul att vara hemma själv så därför får barnen busa av sig :)


Har hunnit snabb städa Lyssnar PÅ Andrea Bucceli.. Tänt doftkrus rökelser :)


så Nu ska jag mata Lill Loppan :)  sen ska vi ta med godis till dom små :)



  Adios....

solen gör mig Lycklig Älskar Dig Jimmy du är mitt allt.. (nästan) :)

Love is in the Air




Imorgon Födelsedags fest Får träffa Mormor syrrforna med deras barn Mina brorsor Låtsaspappa Min mamma :)   Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback