Sicken sill...

33467-185

Dessa Ljus blåa super mumsiga fiskar var en stooor favorit sen länge tillbaka men dom har ju inte funnits nånstan ( var dock mörkblåa för längesedan)
så jag var IN på min Favorit godis affär och frågade ang denna godis sort en vecka senare ropar tanten in mig i butiken (känner henne lite halft) och har beställt en hel låda med dessa silar till mig :)
Så nu har jag dom hemma NOSTALGI

Lilla Loppa somna nyss i Mammas famn så jag la ner henne i sängen :)

Fredag Imorgon ME LIKE

ska Åka in till stan shoppa kika dom Gråa stuprörs Jeansen :)
hämta ut korgen jag la undan och köpa glasen och underläggen bla på indiska samt tröjan hm :)

PÅ salongen göra Mina Älskade Naglar funderar på lite diamanter i andra färger denna gång (nagelpärlor)
13.00 15.15 ca :) Min Underbara vän som gör dom åt mig :) kan inte vara utan dom

Käka Lunch Italia med Storebrorsan :) (Min bästa vän vill säga :)


Hoppas på Lite fynd till Mig själv barnen :)
men det blir nog inga problem


hej jag heter Jessica och jag är shopoholic...

Hoppas att Min Rosa Trench Kommer i morgon nån som man Tipsa om en snygg svart Trench Någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback