Trendigast i vår


snart är det vår här i vårt land trallalallalalla......
med vår solen kommer en betydligt gladare människa fram ur sitt skal
kläderna kläs av
för en mer lättklädare människa

På tapeten för mig till våren gäller följande

Strumpbraller kan användas till kjol längre tröja  under en kjol shorts alt knickers :)

Dock skor (rundad tå hög bred klack) passar till kjolen den lite docksöta klänningen med ett par söta högre  strumpor  i nån söt färg :) eller varför inte till ett par tighta jeans.

skärpet som står högt på listan bär det hur som helst hur du vill och ändå sitter det perfekt :)

Vintage skor dvs 70 80 tal med rundad tå coola detaljer bred klack kanske mönstarde mina favoriter är gråa men 'ven beiga bruna svarta /röda välkommnas in i mitt hem nu till våren :)

Vintage smycken väsker skärp allt för det där lilla extra

Diademet / sidenbandet Nåt jag själv inte kan vara utan i min garderob till våren så snyggt med siden band i midjan eller varför inte knytna nere vid jeansen till ett par söta dock skor


kjolar snygga toppar :) i alla dess färger och mönster.

Favorit biutiker seond hand röda korset Bik bok hm  sen blir det shopping i umeå :)

beställer även en hel del via kompisar från alla olika ställlen platser

Stora sol brillar ala 70 Tal finns redan :)

Med ett glatt humör och kläder man trivs i  kan man charma alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback