Baby doll Drömmar

                                          33467-453



Ingen har Väl Undgått Betsey Johnson Snygga underbar Kreationer..?

För att Bryta av trenden som är nu kan man allt ta och blanda in lite babydoll
bara inte så att det blir för det Mycket av det Goda
Denna outfit is THE outfit på alla dess möjliga sätt

Titta På dom söta skorna till Dock sockarna
Vita shorts som verkligen Passar till allt
Den Puffiga Överdelen i Leopard färgat / Prickigt skönt svalt Material
Det gula breda bältet Gör hela outfiten hel / closed.

Hade jag haft detta vacka kropp och en feting Plånka hade jag Lätt Unnat Mig denna vackra kreation I typisk min smak Babydoll anda :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men HERREGUD människa! Gå och hämta dina barn nu! Har du dom på dagis HELA dagarna fast du själv är hemma???

2006-05-22 @ 16:17:50
Postat av: Vintage*Jessica

sofie ..? Jag Jobbar hahahhahahah kanske du oxå skulle kunna tänka dig att göra i stället för att Vara så djävla nyfiken i andrasliv garvar
för att Kunna ha barn PÅ dagis måste man Jobba tjäna pengar du vet.. get a LIFE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback