Gårdagen Fredag

33467-371

Kvälls bild på Lilla loppan brevid  vagnen just Innan vi ska till affären handla 20.00


Lämnade Barnen dagis dock var Madicken väldig mammig och ville ej att jag skulle gå
vart en del tårar / skrik :S stackaren.

Donade på med allt möjligt hemma :)

Då jag skulle hämta kenny vid 16.00 ( första dagen han hade med sig cykeln som vi låste fast )
Men när vi ska hem och ska låsa upp cykeln är det Nån djävla Tattare som hett pinnar i låset.. djävla tattare ... så fröken letar reda på en liten avknipsare så vi kan ta bort låset.. visst kul liv.. 40 min senare och träningsvärk var den borta hahahha Galet.
hem packa Bad väska till kenny som skulle med sin pappa bada :)
sen fick han även sova Över så nu är dom På Jujutsu uppvisning i stan för att sen ta en fika hos gammel farmor / farfar kenny tog även med cykeln för att visa att han kan cykla..
behöver jag tillägga att han är MYCKET stolt ??

Jag Madicken Var hemma fixxade .. satt vid datan en snabbis skicka bilder till mamma och då hände detta

33467-370






Madicken somna innan alla kläder hann avlägsnas innan badet .. snacka Om Veckans Raggare :)



             Den Nya Lampan sattes även upp I vårat sovrum som en Natt lampa
Ger ett Härligt mysigt sken :)


Var ute promenerade med Älsklingen Åt sushi kvällen samt luftorkad skinka kika in en gammal film och myste :)

Lilla Loppan somna nästan Halv tolv men vakna ändå tidigt i morse.. hmm tidsinställd bomb eller..?



Regn Ute =  inne dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback