Jessicas Goes shopping

33467-321

Hann med att shoppa i dag med vilken tur :D

På hm Fann jag detta Tre troser billigt alltid bra att ha :)
Sockar madicko med Jordgubbar
svart / vit diadem
Söta hårspännen i guld färgat med fjärilar i turkost :)
Fotbolls sockar kenny + vatten flaskan Puuuuh den sista :*)
Söta sockar i rosa med spets mönster / rosetter till moi :)
Mjuk liten fotboll Madicko :)
Vit /blå randigt band att knytja midjan / nedanför brösten samt ett Likadant fast Grön gul :)



Åkte in till stan 9.45 Med tanke på det fina vädret man ej ville missa :)
Direkt efter vi Lämnade barnen vill säga :)


 så här ser skorna ut jag fann via röda korset då Älsklingen skulle psna in Polo sport skjortan :) dock fick följa med hem samt vandra runt på stan i dag :)
 Boll Barnen väska att ha på stranden / utflykter



 Tights Madicko lite stora men alltid bra att ha som extra braller :)
Snygg skinn väska /necesär med spegel :) tror det blir att använda som en väska dock :)
Sen hitta jag en pokemon figur kenny ej har i sin samling som han vart glad för :)
Och en dock bärsele Madicken :)


  Kalsonger kenny och ett Par söta troser Madicko med fågel motiv Madicko .. hitta enn nagellack för en tia prövade det då vi kom hem men vart inte min färg.. så mamam får överta det :)
då blir hon alltid så glad :)



 Hahhahaha detta är en bärslee för bebisar hittade den för 30 :. kr kostar över 500 Ny så jag fick bara lov att Köpa den till Min nästa bebis  :)





Satan i gatan riktigt hett ute blir bad Med lill strumpan nu :) Chiao

Kommentarer
Postat av: therese

ooh...den första bilden ser ut som ett litet godisbord=)

Postat av: Vintage* Jessica

Therese hahahha skrattar :)

2006-05-06 @ 17:38:51
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback