Only For me


Var själv på stan Utan barn :*) Lite lättare att Kolla då :)
Dock var Roger med.. och han kan ju faktiskt bete sig som ett Barn skrattar :)

33467-30433467-303

Översta bilden Från Hm enkelt Ribbat linne samt en silver rosett att på tex kavajen / väskan eller vad man nu vill ha den på :)

Sen hanns det med en sväng in På bik bok :) Hitta denna snygga Gula Tröja :) Lite längre modell i plysch
så skön På Perfekt till ett Par leggings och mina ny köpa skor som ni ser i tidigare inlägg i dag / kväll :)
sen ett 80- tals paljett skärp :) perfekt till tröjan eller andra outfitar :)

Dock hitta jag inga snygga sommar Knickers får spana mera :)

Hanns med en Lunch med Roger och Kaffe Latte i stora Lass :*)


Köpte en snygg Marinblå Pop Mössa Madicken och en vind Jacka till Mig från 8844 Attitude / Intersport med :)
Bra då man ska lämna Barnen dagis / ut med hunden :*)


Lite folk på stan soft Ändå då man ska spana shoppa :)

Fick redo på i dag att jag Kom In PÅ Anhöringsproggramet som startar den 12 Juni klockan 8.00 PP beroende enheten hålls i en vecka men ska kolal om jag får vara kvar där med tanke på att det är Alkoholteraupeuter som håller i Programmet skulle vara kul att få finnas kvar där som en hjälpande hand då jag själv läst med inriktning som  Drog /alkoholterapueft :)
ska bli super kul  :) Längtar som Fan kommer bli tidiga mornar men det är det verkligen värt :)
wish Me luck :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har varit och pillat på den där silverrosetten flera gånger. Men inte bestämmt om jag vill ha den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback