Shopping Barnen mm





Dagens shopping vart Mycket second hand / Röda korset :)

Bild 1 : Åhlens shopping  Muggar Barnen med orm motiv / fisk haj Motiv alltid bra att ha nu till våren då man är ute och vill vara rädd om sina Glas.
En till hamster i annan färgskala den e ju så söta ena heter Rambo så denna för heta Rocky :) hahah efter Sylvester stallone en stor Favorit.
Snygg döskalle scarves kenny med en snygg Mössa  med silver döskallar Till kenny :)
hoppas killar kan bära lite silver glitter bara .

Bild 2 : (sorry för dålig bild )  Kläder Madicken snygg Regn jacka braller bla ett par adidas
bild 3 till hör tvåan skrattar : snygga Jeans i rött med vita detaljer
och en par marin blåa manchester med en snyggt tryck på ena bak fickan med en motorcykel är egentligen kill braller men ska bäras till Madicko då jag tycker marinblått e så snyggt till små tjejer sportigt :)

Bild 4: Mitt Nya överkast jag Hittade röda korset en tia hahahhahha kan man verkligen hitta billigare för en dubbelsäng ?? tror inte det :)

Bild 5: smycken röda korset som jag ska göra i ordning bla det långa ska jag ordna så att mitt jade äpple kan vara på :) ( bild kommer sen )

Bild 6:  Kläder Barnen  söta Rosa pumps mig :) söt liten vit skinn väska med guld detaljer kosta bara en tia så den fick följa med hem :)


Sen vart det lite till Mig :)

Åter kommer med bilder ska försöka Natta Lill strumpan Madicken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback