Självhäftande Design VYNYL


33467-44033467-43933467-438

Vynil är själfhäftande design (klister märken )
Som skapats av internationella formgivare  som ett annat alternativ till tapeter.
Och vad blir gulligare  i ett vardagsrum elelr barnrum ?

Var unik och välj att gå en väg våga vara annorlunda ha nåt som inte alla andra har på väggarna :)

Kostnad för dom olika varierar mellan 450- 1250:-

Bilderna jag har valt att ta med och som jag själv skunna kunna tänka mig
Är följande :

Bild ett Flora & Fauna 2 av Tado - V35
Rek. konsumentpris 1 248:-
Motivet ovan mäter ca 3 x 3 m.
(Ballongen mäter ca 39 x 46 cm.)
Påsen innehåller 3 ark och tar ca 2 tim
att montera.
Svårighetsgrad 4

Dessa skulle jag Lätt kunna tänka mig i lilla loppans rum då jag tänker tillbaka på lite 70 tal då jag ser denna härliga bild.



2
Potato Queen2 av
Genevieve Gauckler-V012
Rek. konsumentpris 743:-
Motivet ovan mäter ca 1,5 x 0,5 m.
Den största figuren i mitten mäter
ca 45 x 45 cm.) Påsen innehåller 1 ark
och tar ca 1 tim att montera.
Svårighetsgrad 2

Valet skulle nog blivit hallen som ett glatt välkommnande :)

3
Potato Queen1 av
Genevieve Gauckler- V011
Rek. konsumentpris 442:-
Motivet ovan mäter ca 1,5 x 0,5 m.
Den största figuren i mitten mäter
ca 45 x 45 cm.) Påsen innehåller 1 ark
och tar ca 40 min att montera.
Svårighetsgrad 2

Vardags rumm ? Toaletten ..? finns många Möjligheter


Kika gärna in på deras sida och Låt dig inspireras :)

http://www.formandfunction.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback