sommar dofter..

33467-365

Då solen Gassar på ska man ju ej använda parfymer med alcohol i pga av  risken att få fläckar på tex halsen :S sånt vill man inte gå runt med och ha ..
Så vad använder ni för att Lukta gott under sommaren ? Vid riktigt varmt väder ?



Har en parfym som är från christian dior som heter sweet sun doftar underbart och perfekt att ha då den ej innehåller alkohol.

Sen har jag dessa favoriter

Jean Paul gaultier classique Body lotion inköpt på Nk underbar doft
Cassis rose Body mist från Body shop :) Mums
Aroma fit  Från Lancome  kan sprayas över hela kroppen
Aroma sun Lancome Underbart sött doft som med fördel kan sprayas Över hela kroppen :)

Vad Använder du ?

Kommentarer
Postat av: Tesan

Jag har faktiskt ingen sommar-parfym utan alkohol. Får nog önska mig det när jag fyller år.
Den från Gaultier luktar gott!

Postat av: Vintage*Jessica

Tesan : kan vara en bra present att Önska sig :)
Yees doftar lika gott som parfymen :)

2006-05-11 @ 20:24:37
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback