Utslagna Hjältar

33467-345


Denna bilden skulle dock läggas in i går kväll vid nio
men eftersom Bloggen ej behagade att funka så kommer den i dag i stället :)

Två Utslagna Hjältar I Min säng :)
EN badad trött hund som vart ute i solen och sprungit :)

En Liten dagis flicka som cyklat hela dagen på dagis för att sen hoppa studsmatta och sen vara ute leka med en kompis :) Då sover man så här sött efter ett bad  :) qute :)


Eftersom dagen verkar vara völdigt lovande utan ett enda Moln på Himlen
Blir det till att Lämna barnen dagis givetvis följer hunden med sen blir det handla
Hem dona lite
för att sen bege mig till Hembygdsgården med melon frukt bok  filt och Bara sola :) Njuta :)

Helt underbart att vakna av att solen lyser in :)


Hoppas att Ni alla får en härlig Tisdag :)

Kanske blir det så att man handlar Glassbilen i dag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet, den funka inte för mig heller igår kväll.
Ha en underbar tisdag du med!

Postat av: you know you love me

Underbart foto!

2006-05-09 @ 12:34:12
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna: Ussh för bloggen :)

You know you love me : Tack jag Är mäkta Nöjd så söta då dom sover ( annars med givetvis )

skrattar :)

2006-05-09 @ 18:35:06
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback