Vatten vatten bara vanligt vatten


Regn inte regn regn inte regn...
sicket väder :)
har iallafall hunnit tvätta renbäddat Barnens sängar
Rengjort till kennys kanin och Marsvin
Dammsugit halva Lägenheten
handlat Välling
Bytt till nya sol måne huset till gucci med kattungar (star rambo )
Pga av nyfiken loppa råkade fylla välling burken med vatten mindre smart :S

Ska fortsätta rensa lite kläder städa dona på :)

Luktar så gott att Tvätta :)))
älskar att ha rent omkring mig :)

Till Veckan kommer ev våran nya blåa hörnsoffa med tillhörande Blå matta :)
Hoppas vi kan Måla om /tapetrsera där snart Kommer bli snyggt sen en ny Lampa till taket ska jag Leta efter
kanske en gammal Kristall krona för lysa upp vårat vardagsrum ???


Gårdagens gulligaste Måste helt klart Våra Min Älskade son som fick veckopeng  49 kr att spendera på vad han ville efter Badet och köpt halstabletter vicks honing (lite hostig )
så fick han följa med pappa tll affären välja vad han ville ha
själklart trodde jag att han skulle välja nån leksak eller  nåt godis men icke
Han kom hem 21.30 med Bakade frukt frö stänger till sin kanin *marsvin... åhhhh min älskade sonÄlskar dig .
Detta var det gulligaste jag vart med om på Länge :)


Ikväll blir det Tv kväll och Nåt gott att Äta :)



städtanten ska fortsätta :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhh lillskrutten, så sött att han köpte fröstång till sitt marsvin och inte snask hihihi. En liten gosse med ett hjärta av guld ;) :D

Postat av: Vintage*Jessica

Anna ; Han har verkligen hjärtat på rätta stället :)))
en riktig liten guld gosse :)

2006-05-27 @ 22:23:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback