Ess i skönheter

                       33467-2468

En subway skönhet I mina kläder (:
 Om det vore så väl
Svarta leggingsen till den söta korta Trenchen skulle ju suttit på mig
att den sen beblandar sig med en söt klänning på en söt flicka gör det inte värre :)
Ollallala


33467-246733467-2466

Om man är så här söt som denna kille skulle jag bara vilja plocka i en i en stor svart soppåse och ta han hem :)
sann Harry Potter Anda :) qutie

Har man en klänningjag vill ha söta skor och strumpbraller platsar Man lätt in på style på Min sida .





Imorgon måste jag shoppa PÅ Hm Lindez.. cravings Nåt litet iallafall ska jag ha medmig hem imorgon :)
ett måste i min vardag :)
Tom skrivit notis lapp ang detta
sjukt
men thats my life i ett nötskal.



Bebisar är vackra men tänk på att dom är ett livstidsansvar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kenny har inte mått bra på skolan
har bara velat hem denna vecka hem till mamma vara medmig på jobbet.
Kenny är en mycket känslig kille
jag hoppas att hans fröknar kan inse det oxå.
och att det inte ska vara problem för han i skolan.
Mitt hjärta är ditt.


Madicken ska få en söt klänning i morgon
en riktig klännings flicka :)
mitt lilla hjärta ger dig all Min kärlek mitt barn mitt liv mitt allt.


Lycka ges och fås
Energier.


Tack för i dag  // Vintage* Jessica



Kommentarer
Postat av: Mia

Nej nej, lilla Kenny killen, hoppas det inte är ngt allvarligt. Ungar kan va fariken så elaka mot varandra. Hoppas det löser sig.

Postat av: marina

You will enjoy my eBay store...

2006-11-08 @ 08:35:01
URL: http://www.marinamode.com
Postat av: Anonym

Har du pratat med Kennys fröknar om problemet? Tycker man ska göra det så fort man märker att nått inte är som det ska

2006-11-08 @ 11:49:03
Postat av: Anna

Skulle inte bangat tjejen på den översta bildens kläder :D Hoppas allt fixar sig med lillkillen din :)

2006-11-08 @ 14:38:13
URL: http://barbiegirl.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Mia : Nej nej det är inget ang att han har blivit mobbad elelr nåt utav nån utan det är sen hans ena katt vart överkörd :(

M : Ja vi har pratats ang detta då kenny är en känslig människa.

Anna : I dag var det en bra dag för han det glädjer mitt mamma hjärta :)

2006-11-08 @ 17:30:18
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mia

Trist med katten men tur att det inte härjade några taskiga ungar. Ha de

2006-11-08 @ 19:52:33
URL: http://desperatahemmafrunblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Mia : ja mycket men jag har berättat för kenny att den är i katt himmlen tillsammans med ena våran hund och kikar ner på kenny med ett vakande öga :)

2006-11-08 @ 21:04:30
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback