smashbox PRIMER FOR SALE

33467-2441

Fick ju en till har redan två hemma säljer Därför en av dessa
splitter NY
Oöppnad 

Ditt Pris 300 med Frakten Normal pris 375+ Frakten

 så här skriver Eleven på sin sida om denna Produkt


Skapa en perfekt canvas för att applicera foundation med Smashbox bästsäljande Photo Finish Foundation Primer. Med extrakt från vindruvor för att lugna och skydda huden hjälper denna oljefria och färglösa produkten till att fylla i fina linjer och porer för att ge en jämnare hy med mjuk sammetsliknande finish. Använd den efter fuktighetskrämen och före foundation för ett perfekt resultat.

Smashbox Foundation PrimerTips: Applicera ett mjukt lager av denna primer efter att du har använt din dagliga fuktighetskräm, eller direkt på ren hud. Koncentrera dig på områden som har djupa linjer och/eller har en grov yta.

Photo Finish är underbar att använda under ögonen, den hjälper concealern att glida och stanna på sin plats. Den förhindrar även att din foundation ser torr och sprucken ut. Följ sedan upp med din favorit-foundation.


/ Jag själv använder min och denna är DEN bästa jag använt helt klart värt sitt pris :)


 Först till Kvarn  Mvh Jessica

Kommentarer
Postat av: Elin

Cha! Jag är nog intresserad! Mejla mig på: [email protected]! :-D

2006-11-06 @ 20:12:23
Postat av: Vintage* Jessica

SÅLD

Postat av: Maria

Hejsan!
Jag är jätte intresserad! Hade funderat på att köpa den så såg jag din annons :-D
Maila mig gärna! puss =)

2007-02-22 @ 09:46:24
Postat av: Maria

Min mail ifall du inte kan se den: [email protected]

2007-02-22 @ 09:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback