Va fan Tror du Jag knulla henne bakom disken hahahhaha

33467-2390

Vi går mot kalla tider
i själva verket vil jag bara ligga kvar i min mysiga varma säng och gosa jue
men verkligheten hinner snabbt i kapp en tuuut tuuut väckaren ringer
vardag JOBB
Men  what the heck this is live Älska det :))))




Dagens Kläder 


Inside : Leggings Hm
Gråa Over knees
Rosa linne / klänning
Kofta  Ny för dagen :)))) varm gosig och med fickor :=)

Outside : Mössa Basker Hm
Vintage frye Boots
Röd varm Gås jacka
Peak Väskan :)
Rosa burberry Halsduk


Åt myckelhåls märkt i dag Im the best :)
Men fatta jag glömde mitt bank kort hemma får hämta skorna imorgon grrrrr
ve och fasa ...
Men imorgon så :)

E jag Ledig halva dagen trallalallalallalalaaa

Jag ska Fixxa Mina naglar
Kolla Hm
indiska
och den nya kristall butiken som öppnat
sätter mig själv i trans :)


Fuck vad mitt liv ger mig energi dagligen
helt galet
jag går konstant omkring i ett lyckorus
en bubbla som aldrig spricker
låt mig förbli i detta rus livet ut



Tack alla mina vänner för att ni finns

Lycka är att vakna upp med sina barn


                  ANDAS för er

Kommentarer
Postat av: Sannossi

Nice kofta!!!

Where from??

Postat av: Vintage* Jessica

sanossi : kriss köpte den via röda korset för 30 kr :)

2006-11-02 @ 18:37:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback