Baby lindberg

33467-2228


Ja jag har shoppat men bara lite :)

Mössa Lindex med söt modell
Lovika mössa :) staduim


Lindberg mössa Madicko :)
intersport


Nallepuh att sätta på Väskan Madicko + Nyckel ring madicko

Grod spel kennyboy :)









Bild 1 Doft ljus som doftar underbart gott i hela huset :)
Tändare med hundmotiv chefen fick ena :)
Akvarium sak :)
Djurskyddsföreningen kuvert Köpte ett till Malin med så nu stödjer vi dom med :)


Bild 2 Benvärmare Hm
Reflexer från chefen till hundarna koppel reflexer syns asbra ute med :)
Klänning indiska :)


Bild 3 Röda k Lila lång stickad polotröja / Klänning
+ en liknande mindre stickat i turkost oxå polomodell
Klänning madicko med flecce insida dock större modell bara att spara :)
Lång fillingar med sverige motiv mohhahahahhaa.
'
stickad grå kjol :)



........ snart Kommer honey hem då blir det en lång mysig tända ljus och massage kväll för bara mig
snacka om LYX




Kärlek lycka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sööta mössor! Jag ska köpa en snart också =)
Och verkligen Lyx med massage och tända ljus! Mys :)

Postat av: Ängla

Söt mössa (den vita!)

2006-10-17 @ 22:00:43
URL: http://englaellen.blogg.se
Postat av: Petronella d s

personlig fråga men hur f n får du darlingen att ge dig massage titt som tätt? Nu har jag å min man i.o.f.s. hängt länge men det är såååå sällan jag lyckas få honom att ge massage

2006-10-17 @ 23:47:09
Postat av: Anonym

Din lilla tätta djävel :)
shoppar ju JÄMT
fusk

2006-10-18 @ 08:14:00
Postat av: Vintage* Jessica

johanna : Har införskaffat mig i ett gäng :)
lika bra att förbereda sig :)
Hoppas att du hittar nån snygg mössa :)


Kram J


Ängla its mine :)

Petronella d s : Mohhahahahhaha jag har en mycket snäll man som verkligen sätter mig i centrum
och det uppskattas starkt åt han :)
ni får kompromissa massera varandra det tackar han väl inte nej till ?
köp nån mysig olja tänd ljus lägg er på sängen och börja massera :)

anonym : Mohhahahhaha inte jämt :) men ofta :)

2006-10-18 @ 16:44:21
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback