Brand new second hand

33467-2189

Hann lubba ner på min sena lunch till djuraffären ( den andra )
Köpa kanin gotta :)
På vägen passerar jag Röda k själv fallet slinker jag in
Hitta en söt klänning med Dala hästar till Loppan
En påse med djur till kenny Lagårdsdjur.
Ett smyckeskrin med dansande ballerina till Moi :)

Choklad mynt till kidsen imorgon på mys kvällen / skattjakten :)
+ massa djungel  vrål och fruxo klubbor + Tuggumin :)
Alltid nåt att hänga i julgranen :).



snart fyller Madicko 3 wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie


tvättmaskin går på högvarv :)


Kommentarer
Postat av: mezzie

när fyller hon då?! tvätta ja...kom och tänka på att jag måååste rusa ner o få en tvätt tid idag!!
Kraam! o tack för du påminde mig!!!

Postat av: Vintage* Jessica

Mezzie : Den 27 okt inte länge alls kvar nu inte :))))
drygt att ha tvättstuga elelr funkar det ?`
vi har tvättmaskinen inne :)=

kram J

2006-10-14 @ 17:58:27
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback