Eo amot

33467-2146

Jag känner mig alltid så där lycklig.
som kolsyran i en sockerdricka..

Alltid får jag  kärlek ger
Tack för att ni skänkte mig till jorden
Tack för att Ni låter mig stanna kvar
Tack för att jag får finnas i era liv
Tack för att jag finns i era.


Ni betyder allt för mig.



Madicken du ligger där sover så sött med slutna ögon
känner din värme
ditt hjärta slår
Min kärlek är enorm.


Kenny Du är min speciella kille Min son min prins
du får mig skratta
Jag älskar att få vara mamma till dig
 go och mysig som fröken sa.

Tack för att Ni är mina vackra barn
Älskar er enormt
Tack för att jag får vara eran Mamma Kärlek till er.



Its Rainy outside.. och Jag Kokar tomtegröt :)

Kommentarer
Postat av: julia

måste erkänna att när jag läste dina "kärleksförklaringar" till dina barn fick jag tårar i ögonen! :)

2006-10-10 @ 18:32:22
Postat av: Vintage* Jessica

Julia : tänk att mina ord kan beröra okäna människor :)
kul jag älskar att beröra :)

Kram Jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback