Garagerens Tuttalens

33467-2318

Kvällstid och jag får för mig fixxa kika i garaget efter barnens höst / vinter kläder så man e garderad på vad man har och inte har :)
Tog in en jäkla massa nu som ligger i maskinen och blir rent :)




33467-2317


Fann dessa honyes stackare legat  där och frusit...
ska ev ha dom på arbetet i morgon med leggings och klänning softish
hittar dock inte mina uggs.. orginal färgade .. hmmm bara att leta vidare
har den korta modellen men e på jakt efter den långa skickar ev i väg en beställning hehhehehe :)





33467-2316

efter en tur i kalla garaget passar ett skummbad med loppan utmärkt..

Nu e det städning pågår

Har ni haft för er i kväll ?
Oki jag kikade på Bonde söker fru.. totally insane hahahhaha



Kenny är bäst sjunger En säck potatis en tunna sill silli dill dill dill och gör nån lustig dans till hahaha
thats my boy ... ligger lyssnar på alladin och slummrar sött :)


Kommentarer
Postat av: catya

ohhhhhhhhhhhh..........I just love your boots!!!

Postat av: Vintage*Jessica

catya ; Åhh tack visste du att Paris Hilton har exxakt likadana :) ? hahhaha jag har beställt dessa via en vän i us hehhehehhehe :)
lär ju som vara ensam om dom lite halv kul :)

2006-10-26 @ 16:56:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: catya

haha.........det var inte dåligt ; )

2006-10-26 @ 18:26:15
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

catya : hahha Nope :)

2006-10-28 @ 17:15:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback