I lay your ass DOWN

33467-2096

Hem innan 00.00 det ni :)
Började dock festa halv två på dagen hahahahhahha 
fick lov lubba in på systemet handla mer som jag bar ut utan påse höll på halka med dom där jäkla
cidrerna där inne med dyng halt.

Jag mallan drack på stan halv fem hahahhhhah bakom nån jäkla soptunna
hahhha kort kommer från gårdafen sen :)
Om jag hann med att fasta på bild vill säga :)

Var hemma Hos roger Med Goncalo till halv åtta
satt grogga
sen kom burken förbi eller burk eller va fan han sa..
Goncalo var inne på den grejjen att Jag skulle inte dricka mer.. fick för mig att intervjua människor på stan ang deras ålder och dom skulle äta och hade för sig..
Mohahhahaha
Malin goncalo höll på skämmas i hjäl :)
anywat thats just me.

Käkade på harrys.. kom fram nån kärring  som vara bara to mutch..
stack på plattan...
sug pung.. var ute intervjua folk grogga sen åt mat sen hem :)
Min säng var bara så där äckligt skön :)
frös like hell anyway i går hahahha :)
så jag badade innan jag la ner mig brevid min älskade prinsessa.



Halsont  i dag jäkla kyla i går jueee...


ska mysa med Loppan vi håller på dega med deg :)
bygger ett hus till hennes små hästar.
regn ute grått
perfekt mysdag juuue :)


Tack Goncalo Tack för allt.




Malin du är underbar had inte haft det såååå kul utan dig
me love ya longtime :)


In med halstablett på med sockar.. mysa like hell sen
ska beställa pizza tror jag  med hahahha :)


 Im the best ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback